بلاگ

این شغل متناسب با افرادی می باشد که علاقه بسیاری به نوشتن دارند.

شما می توانید وبلاگ خودتان را راه بیندازین و مطالب با کیفیت را منتشرکنید . سپس ،هم می توانید از طریق تبلیغات پول درآورید و هم ممکنه پیشنهاداتی برای نویسندگی برای سایر بلاگ ها بگیرید.

وبلاگ چیست؟

امروزه ارزش هر سایت به مطالبی است که در آن ارائه می‌شود. تا چند سال پیش، زیبا بودن و داشتن انیمیشن‌های منحصر به فرد باعث تمایز سایت نسبت به بقیه می‌شد، اما با تغییر الگوریتم گوگل و اهمیت آن به وبلاگ‌نویسی به خصوص تولید محتوای یونیک، اغلب مدیران وب‌سایت‌ها به دنبال شرکت‌ها و افرادی بودند تا برای آن‌ها مقالات با کیفیت عالی و متناسب با وب‌سایت آن‌ها بنویسند.

اما بیشتر از داشتن بخش وبلاگ در سایت، چگونه نوشتن مطالب مهم است. همۀ افراد به هر حال دستی به قلم دارند، اما پیدا کردن کسی که بتواند محتوا را به صورتی بنویسد که هم مناسب موتورهای جستجوگری مانند گوگل باشد و هم کاربرپسند، سخت است. این نکته را در نظر داشته باشید که تولید محتوا یکی از عامل‌های مهم جذب کاربر و در نتیجه افزایش سئوی سایت است، برای همین است که به جای تمرکز بر روی تعداد مقالات، باید به کیفیت مطالب بیشتر از همه اهمیت دهید.

566657 65

مهارت در وبلاگ

از رونق افتادن بازار فیزیکی و نیاز به سرمایه‌گذاری بالا برای ایجاد کسب و کار در آن از یک سو، و استقبال مردم از محصولات و سرویس‌های اینترنتی از سوی دیگر، موجب شده تا برخی به سرمایه‌گذاری و ایجاد کسب و کار در چنین فضایی ابراز تمایل کنند.

با این وجود طی سال‌های اخیر با افزایش رقابت در میان سایت‌های تجاری هزینه‌های راه‌اندازی و نگهداری وب‌سایت نیز افزایش یافته است. با این وجود همه‌چیز تنها به پول ختم نمی‌شود.
بخشی از این درآمدزایی به خلاقیت و مهارت شما نیز بازمی‌گردد، به‌طوری که امروزه عدۀ بسیاری در داخل و خارج از کشور با استفاده از وبلاگ‌های خود و با هزینه‌ای بسیار کم به کسب درآمد مشغول‌اند.

53332

بهترین پلتفرم برای شروع وبلاگ نویسی

اگر بخواهیم واقع‌بینانه به این سؤال پاسخ دهیم که بهترین پلتفرم برای شروع وبلاگ نویسی چیست باید بگوییم که قطعاً راه‌اندازی وبلاگ با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهترین گزینه است؛ زیرا دامنه و هاست متعلق به شماست و محتوایی که تولید کرده‌اید هرگز از بین نخواهد رفت.

اما اگر می‌خواهید همین الآن نوشتن را شروع کنید و حوصلۀ مقدماتِ راه‌اندازی وبلاگ وردپرسی مانند خرید هاست، ثبت دامنه و… را ندارید، می‌توانید از پلتفرم‌های وبلاگ نویسی استفاده کنید.

پلتفرم‌های مختلفی مانند بلاگفا، بلاگ دات آی آر و… وجود دارند که امکانات بسیار خوبی در اختیارتان قرار می‌دهند تا نوشته‌های خود را به‌سرعت منتشر کنید؛ اما توصیۀ ما استفاده از ویرگول است.

ویرگول یک سیستم وبلاگ دهی بسیار جذاب و مدرن است که می‌تواند انتخاب مناسبی برای شروع وبلاگ نویسی باشد.

در ویرگول، نوشته‌های شما بیشتر از سایر سیستم‌های وبلاگ دهی دیده می‌شوند؛ زیرا این پلتفرم مخاطبان بسیار زیادی دارد و نوشته‌های کاربران خود را با توجه به موضوعشان به علاقمندان نمایش می‌دهد.

674435

چرای سایت های موفق وبلاگ دارند؟

بهبود سئوی سایت

تولید محتوا تاثیر مستقیمی بر روی سئوی سایت دارد. با ساختن وبلاگ ،شما محتوا و صفحات بیشتری برای سایتتان تولید می کنید و از نظر گوگل به عنوان یک سایت فعال شناخته می شوید.

افزایش ترافیک سایت

وبلاگ باعث می شود سایت شما مورد توجه کاربران قرار بگیرد و بتوانید ورودی های بیشتری از طرف گوگل بگیرید و کاربران جدید را به سایتتان اضافه کنید. اگر با وبلاگ تان ارزش افرینی کنید و برند خودتان را به کاربران معرفی کنید می توانید این کاربر جدید را به مشتریان خود اضافه کنید.

افزایش تعامل با کاربر

در وبلاگ ها کاربران می توانند از بخش نظرات و پیشنهادات با شما در ارتباط باشند و در مورد محتوای شما نظر بدهند. همین امر  باعث افزایش تعامل با کاربران و شناخت بهتر آنها می شود.

معرفی خدمات و محصولات

شما می توانید در بخش بلاگ سایتتان درباره نیاز های کاربران تولید محتوا کنید و برای رفع آن نیاز ها ،خدمات و محصولات خودتان را معرفی کنید همچنین می توانید درباره ویژگی های محصولات یا طرز استفاده از آنها محتوا تولید کنید.

وبلاگ به تنهایی خودش تمام جواب‌ها را می‌دهد.

ویژگی اول: که فقط مخاطب‌های جدی می‌خوانند و خبری از خانواده و دوست‌های نزدیک نیست.

ویژگی دوم: شبکه‌های اجتماعی پر از آدم‌هایی است که غرض ورزانه به نویسنده‌های تازه کار حمله می‌کنند. وبلاگ این
ویژگی را ندارد.

ویژگی سوم: وبلاگ ما را آماده روبرو شدن با جهان بیرون می‌کند. روزهای اولی کسی ما را نمی‌بیند، اما به مرور جهان با جستجو کردن، ما را می‌بیند.

42332243

برای این که مهارت نویسندگی خودتون را بالاتر ببرید‌، باید جایی باشد که محتواتان را داخلش قرار بدهید. وبلاگ بهترین گزینه برای این کار می باشد و بهتر است که وبلاگ شخصی داشته باشید.

نویسنده

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *