بازار یابی

افیلیت مارکتینگ چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

افیلیت

 

افیلیت مارکتینگ چیست؟

افیلیت مارکتینگ یا سرویس همکاری در فروش یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی است . صنعت افیلیت مارکتینگ از سال 2015 به‌طور متوسط هرسال 10.1% رشد داشته است و از همان زمان پیش‌بینی شده بود که ارزش این صنعت تا سال 2020 به 6.8 میلیارد دلار می‌رسد . 90% تبلیغ دهندگان، افیلیت مارکتینگ را قسمت مهمی در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ می داند .

 

افلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ دارد غوغا می کند در دنیا!

در 5 سال اخیر تقریبا 25درصد فروش افیلیت مارکترها مربوط به محصولات صنعت مد و فشن بوده!

پیش بینی میشه

در سال 2022 درآمد صنعت افیلیت مارکتینگ در دنیا به بیش از 12میلیارد دلار برسد .

در سال های اینده

 

هیچ می دانستید !

80 درصد برندهای جهان از افیلیت مارکتینگ برای افزایش فروش خودشان استفاده می کنند .

پر فروش ترین دسته بندی ها

1_مد و فشن

2_محصولات بهداشتی

3_لوازم خانگی

4_گجت های هوشمند

5_خدمات اینترنتی

 

 

انواع

شبکه های اجتماعی

68درصد از افیلیت مارکترها از طریق شبکه های اجتماعی با مشتری هاشان در ارتباط هستند .

 

 

از طریق گوشی

 

کدوم دیوایس!

بیش از50درصد خریدهایی که از افیلیت مارکترها انجام شده،با گوشی موبایل بوده است .

بستر امن و راحت افیلی برای درامدزایی شگفت انگیز از اینترنت

اگه در اینستاگرام ادمین هستید یا یه کانال تلگرام یا وب سایت دارید و قصد تون درامدزایی هست، ایفلی یه لیست پروپیمون از فروشگاه های معتبری که به تبلیغ نیاز دارند، در اخیارتون قرار می دهد.می توانید از طریق انها همکاری کنید و از همکاری در فروش انها، کمسیون و پروسانت خوبی دریافت کنید .

 

 

افیلیت

 

مژده به فروشگاه ها

افیلی یه جای برای کسانی است که فروشگاه دارند و دنبال تبلیغ کننده هایی می گردند که با هزینه کم و نتیجه عالی کالا و خدماتشان را تبلیغ کنند . در پنل افیلی افراد زیادی حاضر هستند که می توانند مسیر درآمد خوبی برای صاحبان فروشگاه ها ایجاد کنند .

بازی دو سر برد

افیلی کاری میکند که هم ناشران به سود خوبی برسند و هم فروشگاها با تبلیغ کننده هایی کار کنن که هزینه زیادی بابت تبلیغات نمی گیرند و چون از کاربرانشان شناخت خوبی دارن ،می دانن که باید چه کالا و خدماتی را بهشان معرفی کنن.پس هم فروش خوبی واسه فروشگاه ایجاد می شود و هم سود خوبی به ناشران می رسد.

 

برد

لازم نیست هزینه کنید

افیلی از ناشران هیچ هزینه ای نمی گیرد. فقط یک درصد اندکی از فروشگاها کمیسیون دریافت می کند و باید کیف پولشان را در پنل افیلی شارژ کنند . تا ناشران خیالشان راحت باشد که نتیجه زحمت شان را به موقع و در یک تاریخ مشخص در هر ماه دریافت می کنند. به دلیل اینکه تسویه حساب، بیستم هر ماه در پنل افیلی انجام می شود .

نگران هیچی نباشید!

افیلی مثل یک رادار قوی می ماند که هیچی از چشمش دور نمی ماند . پس،به ازای تمام خرید ها، کلیک ها، ثبت نام ها و…که شما ناشران واسه فروشگاه ایجاد کنید،کمیسیون تان به موقع و دقیق می آید در حساب شما . افیلی همه تلاش را می کند تا حق هیچ کس ضایع نشود .

 

سود

 

  قابلیت های جدیدی که افیلی رو کرده است 

کار ناشر و فروشگاه راحت تر شده است

آپدیت های جدید افیلی،امکانات بیشتری را در اختیار ناشر و فروشگاه می گذارد.

استفاده از همه سرویس ها با یک بار ثبت نام 

اولین قابلیتی که در آپدیت جدید افیلی اضافه شده، کمک می کند که یک نفر بتواند راحت و بی دردسر با یک بار ثبت نام کردن از همه سرویس های افیلی استفاده کند . دلیلش این است که قرار است به زودی سرویس های بیشتری در اختیارتان قرار بگیرد .

کمیسیون اختصاصی در روی دسته بندی ها

با این قابلیت، فروشگاهاه می توانند برای دسته بندی های محصولاتی که براشان مهم تر هستند .کمیسیون بیشتری قرار بدهند . کاری که خیلی به نفع شان می شود و کمک می کند ناشرها برای فروش آن محصولات، بیشتر تلاش کنند .

قابلیت جستجوی سریع

دیگر لازم نیست ناشر برود برای یک محصول، لیست محصولات تک تک فروشگاه ها را ببیند .

مثلا یک ناشر می خواهد یکی از لوازم آرایشی مثل رنگ مو را تبلیغ کند . با جستجو کردن آن محصولات رنگ موی تمام فروشگاه های عضو افیلی را می بیند. در این صورت انتخاب سریع تری خواهد داشت .

 

سرچ

صفحه ساز،فرصت جدیدی برای کسب درامد

ناشر می تواند از صفحه ساز افیلی کمک بگیرد، برای خود صفحه ای روی دامنه افیلی بسازد و در توی ان لینک افیلیت بگذارد. فرقی هم ندارد آن لینک برای افیلی باشد یا برای پلتفرم افیلیت مارکتینگ دیگر! حتی این امکان هم وجود دارد که وقتی یک محصول را جستجو کرد ، همان را در صفحه اش تبلیغ کند .

پس به سایت افیلی بروید، افیلی را امتحان کنید و مزه افیلیت مارکتر بودن را بچشید یا می توانید در بخش ناشران ثبت نام کنید و از کار کردن با یک پلتفرم ساده و راحت لذت ببرید .

وقتی درآمد زایی تان شروع بشود، لذت تان از این کار، صد برابر می شود .

نویسنده

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *